Iránytű

  • Körülnézünk, meghallgatunk, feltérképezünk, diagnózist állítunk fel. Azután felvázolunk egy irányt (iránytű), eléréséhez pedig eszközöket illesztünk. A cég profiljába tartozó eszközöket/szolgáltatásokat tehát nem önállóan és öncélúan, illetve nem az ügyfél rendelésére alkalmazzuk, hanem azért és azért azokat, mert azokra az eszközökre, szolgáltatásokra van szükség az adott helyzet megoldáshoz.
  • A szervezetre komplex egyedi organizmusként tekintünk: nem sematizálunk, és a dolgokat egymással való kölcsönhatásukban vizsgáljuk. A tervezéskor figyelünk a várható következményekre. A legtöbb szervezetfejlesztő vagy folyamatmenedzselő eszközt és módszert ismerjük és gyakorlottan alkalmazzuk.
  • Kollégáimmal együtt összességében több mint száz év szakmai tapasztalattal bírunk, így képesek vagyunk tudásunkat és az eszközparkot egy egyedileg a partner helyzetéből kiinduló “iránytűként letenni az asztalra”.
  • Pontosan látjuk a problémák gyökereit, és különbséget teszünk közöttük: tudatosan állítjuk össze a folyamatot (iránytű):
  • mi az a problémák közül, ami a szervezet vezetője munkájának támogatásával fejleszthető
  • mi az a problémák közül, ami a szervezet és a folyamatok fejlesztésével, átszabásával orvosolható
  • és hol van szükség egyéni vagy csoportos kompetenciák fejlesztésére.
01

Számonkérhetőség

Ügyfélbarát egykapus ügyfélmenedzsment

  • Munkamódszerünk: a projekteket 100 %-ig Tokai Tibor fogja össze. Ő tartja az ügyfélkapcsolatot, (a szükséges kulcsembereket bevonva) a státuszprezentációkat, a megbízó felé egyszemélyi felelős a projektben.
02

A cél a fontos

Gyakorlat- és eredményorientált hozzáállás

  • Szolgáltatásaink eszközök, és nem célok. Eredményeket mutatunk fel, amihez a cél érdekében használjuk ezeket az eszközöket.
  • A mindennapi életben való alkalmazhatóság a cél. Fókusz a diagnózison és a beépítésen. Mi ebben vagyunk mások: tűpontos diagnózis és hatékony beépítés utánkövetéssel.
03

Sok mindent láttunk már

Szakmai vezetői múlt és gyakorlat

  • Minden kollégánk felsővezetői gyakorlati tapasztalattal bír, amit mindenki esetében a ranglétra és a feladatkörök végigjárása előzött meg
  • Összesen közel 50 év vezetői helyzetismeret (vezérigazgató /termelési vezető/beszerzési vezető/ügyfélkapcsolati igazgató/értékesítési ügyvezető/pénzügyi vezető/főkönyvelő)
04

Naprakészen látható előrehaladás

Folyamatos újra- és újraértékelés /minőségbiztosítás

  • Heti mérföldkövek és státuszok garantálják a haladást, az ellenőrizhetőséget és a pontos számszerű értékelést: hol kell tartanunk, hol tartunk, mit kell másként csinálni.

Időpontfoglalás